Babybloom
Hilal126 sağolun kızlar 1 gün yattım hastanede 10 gün rapor verdi doktor bende çalışıyorum. Memenin diğer hastalıkları diye yazıyor raporda bende herkese kitle aldırdım dedim. İlk gün inanılmaz ağrısı var ama ben morfin türevi ağrı kesici yaptırdım ertesi günde aynı şekilde. İlk 2-3 gün dayanılmaz ağrılarım oldu ama ilaç alınca kesildi. Yalnız ben dün regl oldum 3. Gündü muhtemelen o yüzden fazla ağrım oldu. Bugün daha iyiyim duşa girdim yarın kontrolüm var bakalım. Bide medikal sütyen kullanıyorum korse gibi