Nefertitim gurbet_gelini12 çok araştırdım ben bide daha önce bi kaç işlem yaptırdığım doktordu güvendim o yüzden
Babybloom Nefertitim e mantıklı olmuş rapor işi. Kaç günde normal hayatına föndün. Nrrede kaça yaptırdın ameliyatı? Bir de küçültme değil mi?
Nefertitim Babybloom büyütme yaptırdım 40 bin. Daha normal hayatıma dönmedim. Bugün 5. Gün her geçen gün daha iyiyim ilk 2-3 gün sonra kendi işinizi yapabiliyorsunuz ama başka iş ağırlık vs yapmamak gerekiyor
Babybloom Nefertitim ben de cesaretimi toplayayım, küçülttürcem bakalım. Belki bu sonbaharda❤️ sana da tekrar hayırlı olsunn
Nefertitim Babybloom çok düşünme git doktor araştır süreç kendiliğinden ilerliyor ben sadece soruştururken bi baktım ameliyat olmuşum 😂 teşekkürler