Selimikomom Nefertitim bakim knfmdfjfmdj hayırlı olsun bacım darısı bana şimdi süt dolu olduğundan tombikto ayırınca sünüp gidecek inş bende yaptırırım😬😬😬
Ysgl26 Nefertitim yeni memelerin hayırlı olsun güle güle kullan😂😂 emzirme bitsin ben de düşünğyorum sarktılar iyice sarkacaklar.
Nefertitim Selimikomom benimde süt bitince zaten küçük bi tuhaf oldu bende biraz iriyim iyice mutsuz oluyordum. Valla çok güzel şuan tabi daha çok yeni
Benisahtesevme2 Selimikomom ben yeni bıraktırdım eğer sütyen taktıysanız eskı halinden farklı olmuyor🥰
Nefertitim Gizemlibirisi büyüttüm bence büyükler küçültsün küçükler büyütsün herkesin memesi aynı boy olsun 😂
Nefertitim Ysgl26 benimde biteli 8 ay oldu. Olurdu olmazdı derken bianda karar verdim daha çok yeni inşallah zamanla güzel olur
acimavi Nefertitim hayırlı olsuunnn🎉 minnaklarla mutlu olan tek benim galiba😂 ablam da hep söylenirdi göğüslerinin küçük olmasından ama ben memnunum, ağırlık yok, sarkma derdi yok, oohhh💃🏼😂
Nefertitim acimavi bende ara ara öyle diyip kendimi teselli etmeye çalışıyordum ama kendim iriyim giydiğim kıyafetleri yakıştırmıyordum
Yclcnbz Yaaa ben de çok istiyorum. Normalde küçüktü emzirme sonrası iyice söndü :( ne kadara yaptırdınız acaba ?
Nefertitim Babybloom Hilal126 sağolun kızlar 1 gün yattım hastanede 10 gün rapor verdi doktor bende çalışıyorum. Memenin diğer hastalıkları diye yazıyor raporda bende herkese kitle aldırdım dedim. İlk gün inanılmaz ağrısı var ama ben morfin türevi ağrı kesici yaptırdım ertesi günde aynı şekilde. İlk 2-3 gün dayanılmaz ağrılarım oldu ama ilaç alınca kesildi. Yalnız ben dün regl oldum 3. Gündü muhtemelen o yüzden fazla ağrım oldu. Bugün daha iyiyim duşa girdim yarın kontrolüm var bakalım. Bide medikal sütyen kullanıyorum korse gibi
Hilal126 Nefertitim benim de kız kardeşim düşünüyor ama çalıştığı icin ne kadae yatması gerekir cok ağrılımı vb nedenlerden dolayı korkuyor nasılsınız zor bir ameliyatmı sonraki süreç nasıl kısaca bahsedebilir misiniz
Premomezra Nefertitim hahhshshs Allah sizi çok güldüm yprumunuza 😂 hepimiz 80 B bedende anlaşalım o halde 😂