Gktg çok geçmiş olsun, düzelir hemencecik inşallah🙏 Benim kızım da 1 yaşında. Sağlık ocağında ebe bıngıldağı açık kapanmamış d vitaminini artır dedi bana. Sonra doktora aşı için gittiğimizde söyledim. D vitamini ile ilgisi yok, boşuna fazladan vermeyin dedi. Cumartesi kendi doktorumuza gidip vitamin değerlerine baktıracağız. Cidden neye kime inanacağız