Omerligunler Pnrdgn benim kide 3.5 aylık bıngıldak küçük ama kafa si büyüyor aynı şeyleri dedi dr kaç cm kafası şuan 8 temmuz doğumlu benim ki
Erencinarinannesi Gktg coledan çok yüksek ben hamileliğimde kullanmıştım bana hamileyken 3 damla vermişlerdi
Sldalpy Gktg banada 3 Damla ver dedi sağlık ocağında ki hemşire Hepte 3 damla verdim ben test yaptırdım genel kan testi hiç bişey çıkmadı hepsi temiz çıktı
Gktg Pnrdgn bizimde kafada büyüme vardı ama böbrekde genişlemeden sonra taşda olunca doktorm hemen kan tahlili istedi rabbim tüm bebeklermze şifa versin inşlh.. ben artık vermiyorum o kadar depolanmış ki d vitamni hiç bi şekilde verme dedi doktrm hatta Vitamini attım çöpe
Fundali Gktg benim 3 sene önce yeğenimin başına gelmişti o zaman 4 aylıktı kontrolde sürekli kabız olduğunu duyunca doktor tahlil istedi ve d vitamini fazlalığı çıkmıştı.3 gün hastanede serumla kortizon tedavisi oldu.şimdi 3 buçuk yaşında ve gayet sağlıklı
Bebekaslan Gktg benimkide coledan d3 günde bir defa 3dsmla veriyorum bende doktor demişti panik oldum şimdi
Semrakrhn38 Bebekaslan ogrendigim kadariyla o her damlada degilmis bu saglik ocaginin verdigi 3 damlaymis
Fundali Gktg çok geçmiş olsun. İnşallah sizin bebeğinizde iyileşir biran önce içinizi rahat tutun olumlu düşünün. İyi bir tedavi süreci herşeyi düzeltir
Gktg Bebekaslan coledan çok yüksek ben bilmiyordum bence doktorunza sorun tekrardan bende günde bir kere 3 damla veriyodum keşke vermeseydm 😞
Bebekaslan Gktg valla ben doktora sormuştum ama siz böyle diyince şimdi tekrar mesaj attıö doktoruma cevap bekliyorum panikoldum açıkçası. Sizede cok gecmiş olsun Allah şifa versin inşallah 🙏
Gktg Sldalpy bebek bu sonuçta saglık yani bişeylere daha çok dikkat etmeleri gerekirken tam tersi o yüzden bidaha güvenmycm saglk ocagna ecznye