İyi akşamlar kızlar.. 3 aylık bebegimde d3 vitamini fazlalıgı var baya yüksek değerleri buda benim fazla d3 vermemden kaynaklı bunun sebebi ise eczanenin ve saglık ocagının yanlış bilgi vermesi 😞 bıngıldagı kapanmak üzere böbreginde genişleme vardı bugun ögrendim ki taşta oluşmuş endokrine yönlendirdi doktorm benim gibi olan veya bir bilgisi olan varmı acaba