nazlimom_ Ben dışarı çıkamadığım zaman kağıda yazıp saksıya gömüyorum dileklerimi veya camin mermerine yazıyorum. Yıllardır dileklerimin çoğu gerçek oldu. Hatta çocukken hiç unutmuyorum annem,babam,kardeşim birlikte çıktık dileklerimizi yazmaya ben bir kardeşim daha olsun istiyordum ve bebek resmi çizerken babam hadi yürüyün gidiyoruz dedi ve bebek yarım kaldı bir süre sonra annem hamile kaldı plansız bir gebelikti ve annemin sağlık sorunları vardı bebeği aldırmak zorunda kaldı hic unutamıyorum o bebeği tam cizebilseydim belkide böyle olmazdı dedim hep çocuk aklimla