Yaşım 35 bu zamana kadar her sene yaptım , gül ağacına dileğimi . Fasulye nohut dikmeyi, baklayitklatın ağzını açık bırakmayı yani herkesin yaptığı şeyi bende yaptm :) 5 yıllık evliyim:) bi ev hayalimdi olmadi nasip …
Oruç babaya bile evimiz olsun diye gittim . Rabbim nasip etmedi … hakkımızda hayırlısı dedim.
Neyse bu sene yapmıycam birazdan yatıp uyurum heralde…