Geçen sene ilk defa yaptım kayınvalidemle. Dileklerimizi yazıp gül ağacının altına koyduk sabah aldık ama suya atmadık diye mi kabul olmadı acaba 😅 bir de kayınvalidem 40 farklı yerden karınca toprağı topladı küçük poşetlere koyup cüzdanımıza koyduk gerçekten bereket eksik olmadı. Ama kağıda çizdiklerim olmadı 😅