nazlimom_ bizde evde sık kullanılan yiyecekler bir kaba ağıza açık olarak konulur. Hızır aleyhiselamın uğrayacağına inanırız. Bir bozuk parayı cüzdanımıza ya da kumbaramıza koyarız. Ve istediğimiz şeylerin resmini çizeriz. Geçen sene çok şükür ne istediysem eksiksiz gerçekleşti. Bu sene de inşallah yapacağım. Allah herkesin niyetini kabul etsin 🙏