ben ilk zamanlar ilik suyla pamukla silip kuruluyordun her zaman pisik kremi kulamadim vuxudu alisip cunku etki etmedigini soylemislerdi sadece popsunda kirmizilik gorursem suruyorum o kadar suanda sleepy nin islak mendilini kullaniyorum kizarilik genelde kakadan sonra oluyor o zamanda bepanthol kullaniyorum hic bisi olmadi sleepy naturalde bezi kullaniyorum.sudocreami hic sevmedim surekli beyaz kaliyordu