Kızım 1 aylık ilk başta çok az pişiği vardı sürekli krem kullanmama rağmen yıkamama rağmen geçmedi 1 hafta olacak nerdeyse geçmedi ve daha da yayıldı pişik ne yapıcam bilmiyorum ishal ve burun akıntısı da var sürekli ağlama krizlerine giriyor susmuyor mahvoldu nasıl geçecek bu pişik bezinin markasını da değiştirdik her yolu da denedim geçmiyor asla