mhramom Araslarcaaa ıslsk mendil kullanmıyorum hiç bezini değiştirdik bakalım inşallah geçer ya mahvolduk resmen
mhramom dy22 bepantol kullanıyordum en başında ama iyice arttı bezden sanırım arttı da o fayda etmedi hiç
mhramom Maviela evet onu da aldık kullanıyoruz eskiye göre biraz daha iyi sanki de inşallah tamamen geçer