mingos Ben de çalışırken çok kolaydı her şey şimdi yeni düzene de alıştım hatta sevdim bile.
çamaşırları öyle dolu dolu biriktirmiyorum
Ütüyü gece çocuk uyuyunca yapıyorum
buzlukta genelde sarma,poğaça,köfte,tavuk köftesi,sulu köfte olur,oğlumun oyuncak sepetleri odasında durur sadece o gün oynayacağı oyuncakları alıp salona götürür oyun bitince eline tuttururum sepete koyar fazla dağılmayız.Bazı yemekler öğlen yapılabiliyor bazıları akşam taze servis istiyor. Buzluk bittiği zaman bi gece oturup sevdiğim bi film ya da kitap açıp buzlukluk şeyler yapıp atıyorum. Organizerlar hayat kurtarıyor. Süpür sil sabah
yemek öğlen
ütü ve genel düzenlemeleri gece yapıyorum