mingos
Ben de evdeyim ve aynı durumdayım sizinle. Bebeğim altı aylık oldu.
-ilk olarak evdeki fazla eşyalardan kurtulun satın ya da ihtiyaç sahiplerine verin
-mutfak ve giysi dolaplarını ardından nevresim vb dolaplarınızı düzenleyin
-imkanınız varsa mutlaka robot alın bir gün bekleyin ertesi gün çalıştırın
-sleepy temizledik mendilleri var haftada iki gün onunla her yerin tozunu alın aynalar dahil hatta vakit yoksa lavabp ve klozetleri onunla silin her zaman cif için vakit ve enerji olmuyor
-yerler için ıslak mendil takılan mop var 170₺ ondan alın silin yerleri ıslak mendille ve atın.
—tezgah için Rossmanda bir bez var çok kolay silip parlatıyor tezgahı ve mutfak dolaplarının dışını. Mutlaka kullanın iki dakikada tertemiz yapıyor
-mutfak çekmecelerinizi parça parça düzenleyin ardından düzeni koruyun
-bir de su sıkan moplardan edinin ben kileri,çamaşır odası ve balkonları onunla siliyorum
-çamaşır biriktirmeden katlamayı henğz alışkanlık yapamadım ama dolaplara yerleştirirken dolapları mutlaka düzenleyin ve bunu bebek uyurken yapın
-her akşam mutlaka evi ve mutfağınızı toplayın
-bir de kahvaltı hazırlarken ya da kahvaltı bulaşığını makineye dizerken akşam yemeğinin ön hazırlığını yapın
-akşam yemeği yaparken bulaşığını hemen kaldırın asla biriktirmeyin yemek piştiğinden tezgahınız boş olsun ve yapabiliyorsanız akşama bırakmadan en önemlis iki günlük yemek yapın
-yemek yaptığınız gün ev işi asla yapmayın. Bir gün yemek diğer gün ev işi
Ben bu şekilde artık düzeni yavaş yavaş oturttum önerilere açığım ve takipteyim başlığı☺️