Kızlar ben uzun zamandır bir işyerinde çalışıyordum. Şimdi istifa ettim evdeyim, ama ev ile ilgili çalışırken gözüme batmayan çoğu şey şimdi batmaya başladı. Düzenleme ile ilgili sıkıntım var, temizlik ile ilgili, yemeklik buzluka konulacaklar ile ilgili. Çalışırken günlük yapıyordum, hızlı pratik yemekler seçiyordum. Şimdi evdeyim vaktim de var, ama nerden başlayacağımı bilmiyorum. Bir de çocuklu ev, bi yeri yarım saatte topladam 5 dakikada dağılıyor. Siz nasıl başa çıkıyorsunuz? Pratik önerileriniz var mı?