mingos buzlugum üç cekmeceli ve ilk çekmece de sürekli lazım olan şeyler (tereyağı, sucuk, kaşar, güneşte kurumuş salça, lavaş, kek, börek vs), ikinci çekmece et ve et ürünleri (köfte çeşitleri, kıyma, et, tavuklar marine edilmiş şekilde, tavuk suyu vs), üçüncü çekmece de sebze ve meyveler var. Dolabım çok dolu olunca bunaliyorum, o sebeple hep sade ve ferah tutmaya çalışırım. Bunu her dolap için düşünebilirsiniz tabi ki. Şimdi kışlık yazlık ayırırken bir sürü kıyafet eleyecegim mesela… Her şeyin yeri belli olunca sıkıntı olmuyor. Yani herkesin düzeni kendine tabi ki… Mesela balkonda dört çekmeceli sifonyer var. İlk çekmece tornavida vs, ikindi cekmece bitki besin ürünleri, saksı, mini kürek vs, üçüncü çekmece ve dördüncü çekmecede de seramik malzemelerim var 😊 kategorize ederek düzen sağlamak mümkün. Bir de mutfakta temel kuralimdir kiler her zaman dolu olacak, bakliyat, sebze ve meyve bitmeden alınmayacak… Yani pirinç bitti ise, bulgur var deyip o yemeklere yönelirim… Böylece sürekli sürekli eve bir şey alınmaz, aylık toplu alışveriş yapılır. Sebze meyve daha sık alınıyor tabi… Bir de asla aynı kavanozda tutmam… Mesela şehriye azalmış ise, bir küçük kavanoza gecirir, büyüğü kaldırırım… Temizlik için de benim evim miniminnacik 😊 hemen bitiyor. Hep aynu ürünleri kullanırım, heyecana gelemem temizlik işinde 😄 sleepynin temizlik havluları her daim elimin altında 👌🏻 bebekten önce her gün evi siler süpürürdüm de şimdi duşa girersem çok şükür diyorum 😊 temizlik sıram da, salon mutfak yatak odası banyo ve en son kendim olacak şekildedir 😄