Asyabebek72 AzraTalha inan 20 gündür yapışık geziyoruz diyebilirim sürekli emzirmeye çalışıyorum kuru dut da deniyeyim teşekkür ederim 🌸
Asyabebek72 Asyaveannesi04 ben de bugün sağma makinası sipariş ettim çok çabalıyorum inşallah güzel sonuçlar alırım
NEG Asyabebek72 ben kullanıyorum memnunum gerçekten süt artıcı özelliği var. Günde 3 kere 2 adet içiyosunuz bence kalitesini arttırıyor.
naynini Asyabebek72 evet 🙄 emmiyor bebeğim, çekip çekip bağırıyor… Emmedikce sütüm de azaldı… Bilmiyorum psikolojik olarak çöktüm biraz bıraktı beni diye.
Asyabebek72 naynini bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama inşallah toparlarsınız durumu üzmeyin kendinizi🌸
Deletedmom_79 Asyabebek72 doktor önerisyke başladım ben sütü en çok su arttırır bunlarda güzel destekler kalitesini. Tavsiye ederim ancak şuan ağırlıklı olarak meme reddine odaklanmalısınız bir an önce. Solgarı günde 6 kereye kadar alabilirsiniz.
benoyleuygungordum_ Deletedmom_79 hangisini kullandınız bir suru vitamini var hangisi olduğunu anlayamadım ben
naynini Asyabebek72 iki buçuk aylık daha.. ben de bir umut bekliyorum… Emzik yerine beni emse ona bile razıyım…
benoyleuygungordum_ Asyabebek72 kayısı hoşafı denediniz mi bende ihtimal vermiyordum ama sütüm azaldı iki gündür içiyorum resmen göğüslerim doldu tekrar çok şaşırdım