Asyabebek72 solgar değil de imom latte kullandım emzirme süremde çok da güzel sütüm olmuştu, tabi yeme içmeyle de bağlantılı. Sonra rahatsızlandım sütüm azaldı sonra da toplanamadım zaten.
Benden size tavsiye önceliğiniz beslenme düzenli olmalı besin değeri güzel bir kahvaltı, aralarda doğal kompostolar, akşam protein ağırlıklı ve bol su 3 lt. Ve sağma yapın gelsin gelmesin uyarın göğüslerinizi. bol sütünüz olsun inşallah 🙏🏻🥰