Maalesef arkadaşlar aynı gittikçe azaldı mama miktarı ne zaman düzelecek bilmiyorum 2 ay oldu neredeyse . Bugün 4. Ay kontrolü vsrdı iki aşı oldu onlsrında huzursuzluğu eklendi ne uyku ne yemek hiçbir şekilde yok. Dün gece 2 de yemişti en son akşam 6:30 da yedi 16 saat yemedi hiçbir şey. Ek gıda veriyorum bugün havuç günüydü o da azıcık yedi bir çay kaşığı anca. Şekerli su verdim serum yerine gecer dediler. Çaresizlikten ne yapacağımı bilmiyorum. Şuraya güzel haberler yazmayı öyle çok istiyorum ki..