Yagmur988 hzdmm Uzun süre aç kalınca alıyor mu bugün bende çok veremedim kafayı yemek üzereyim hayır bide ağlamıyo açlıktan nasıl dayanıyorr
hzdmm Yagmur988 yok valla benimki se öyle. Acıkınca ağlar diyorlardı yok ağlamıyor bizim ki bi de hasta antibiyotik kullanıyorum:( mecbur yemesi lazım yani
cananata01 Yagmur988 düzelmiştik yine aynı şuan yemiyor neden olduğunu anlamıyorum siz ne durumdasınız
hzdmm cananata01 bizim aynı maalesef erkenden ek gıdaya geçeceğiz 4.ayda gün sayıyorum inşallah onu yer
Yagmur988 cananata01 Yemiyo 1 aydır böyleyiz ben uyutup yediriyorum baktım uyumuyo zorla ağzına sıkıyorum mamayı ağlaya ağlaya yiyo ek gıdaya gecicez 4.ayda bizim kilo problemi yok ama geçicem ben
hzdmm cananata01 beslenmiyor :( uykuda iken bazen yiyo bazen yemiyo 20-30-40 ml vs artık ağzına ne girse kar diyoruz.
Gzmbkm cananata01 3,5-4 ay civari bebeklerde malesef bu durum yaşanıyor. 4. Ay atagi sanirim. Kimisi mama reddi kimisi uyku gerilemesi. 1-2 hafta kadar suruyor malesef. Sonra düzeliyor
hzdmm Yagmur988 bugün 16 saat yemedi ağlama krizleri allaha yalvarma ile geçti gerçekten çok zor Allah kimseye yaşatmasın şafi ismiyle şifa versin bebeğime
Yagmur988 hzdmm Aynı şeyleri yaşıyoruz inşallah geçer zorla ağzına sıkıyorum mamayı eziyet ediyormusum gibi agliyo elden bişey gelmiyor
hzdmm Yagmur988 çok zor bir süreç psikolojik olarak çok zorlanıyorum. Bugün öğlen 2,5 ta kahvaltı yaptım o da annem takatten düşeceksin yemezsen mecbur ye dedi de ağlaya ağlaya iki lokma yedim. Oğlum orda aç ben burda yemek yiyorum..
duygu59- hzdmm bebeğiniz ne alemde benim de kızım 4 aylık aynı şekilde gece üçte 100 CC içti bu saat oldu 60 CC ağlaya ağlaya zor bela içti ne gece uykuda ne gündüz icmiyor artık ben tükendim 1 ay oldu bile bugün zirve yaptı artik
hzdmm duygu59- biz de aynı durumdayız gece 3,5 ta 120 cc yedi şu saat oldu 35 cc yedi zorla bir aydır böyleyiz. 4.ayda ek gıdaya başlıcak mecbur