antropologanne EmineYilmaz Tekrarlamaz insallah. Ama simdi posttaki cogu anne normal demis, olursada normalmis. 😂
EmineYilmaz antropologanne birine demişsiniz ya biri ne yedin diye sorduğunda pilav makarna diyor diye . Benimkide aynısını diyor ya sjjsjs bi düşündüm de vukuatları gün yüzüne çıkıyor
antropologanne EmineYilmaz Hahahaha 😂😂 Menüsü hiç sasmiyor benim kizimin, pilav makarna. Evcilikde bile pilav makarna pisiriyoruz 😂 Bu arada eskilerden bir emine yilmaz vardi ama kullanici ismi baskaydi o kisimisiniz?
Zlm antropologanne bende çok yalan söylerdim aileme benim annemde çok katı bı insandı kızardı liseye kadar doverdide o yüzden alışıyorsun bı yerden sonra ayak üstü 10 yalan söylerim doğrusunu bilsende bana inanırsın öyle iyiyim yani çünkü yılların aliskanligi sizde alışkanlığa dönmeden esnetin bence sinirlanirinizi olabilir bazen diyin yalan söylediği konularda başkası yapmış gibi örnekler verin bazen öyle oluyo dimi falan diyin
antropologanne Zlm Ah sizin adiniza üzüldüm, cok zor katı bir annenin kizi olmak. Benim annemde cok sinirlidir, hatirliyorum hep bir korku telasla is yapmisimdir. Aman yere su dökülmesin aman yemek yanmasin.. Cok haklisiniz, sinirlari tekrar gözden gecirecegim.
Profanne antropologanne benim oglumda 3 yas 1 aylık ve arada yapıyor onu ama ben hiç yalan söylüyorsun yalan söyleme VS demiyorum dedikçe inadına yapar biliyorum bu durumu unutmasını beklicem hatta gecelerde anneme anneanne annem sana bok dedi demiş halbu ki öyle bişey asla agzım dan cıkmadı annem gelmiş bana niye bok dedin diyo gülsem mi üzülsem mi bilemedim 🤣🤣
antropologanne Profanne Aman allahim, küçük afacana bak sen 😂 Bende saniyorum bir süreligine bu konuyu rafa kaldiracagim. Dikkat cektigini dusunup uzerine duscek gibi geliyor banada.
Norveckizi Profanne ay desem bok mu derim 🤣🤣🤣 di mi ama ( kı zaten annemiz orası ayrı) Bizim hakaretlerimiz öyle olmuyor ki🤣
nurelem @“antropologanne”#p25627096daha çok küçük yalan nedir bilmezler , sadece bazı şeyleri bilinçsizce yapıyorlar ve konuşuyorlar
Profanne antropologanne inşallah unuturlar ama bazı cocukların yapısında o tür seyler oluyomus ve umuyorum kalıcı olmaz yaaa yoksa cok üzülürüm benim yigenim kücük tü işte böyle 3 4 yas söylerdi yengem yalan söylüyor kız inanma derdi bizde kücük cocuk yalan mı söyler derdik kadının günahını almısız basıma gelince anladım gercekten ve o yigenim 11 yasında suan işine gelmezse hala yalan söylüyor 😏
tubasd antropologanne çikolata yedi birdaha istiyor ama bugün yedin diyorum yemedimki diyor yedin ya annecim bak poşeti burda diyorum bugün yemedimki diyor bende ne olursa olsun herzaman doğru söylemeyiz evet bugün yedim ama birdaha istiyorum demelisi yemedim demen doğru bir davranış değil diyorum. Başka bir gün tekrar aynı olayı yaşıyoruz ama herzaman bu aciklamayi yapıyorum. Bidaha yemek istiyorsun biliyorum ama bugün yedin ve halkın doldu yemedim demen doğru bir davranış değil diyorum .aslında anlıyor çünkü bazı olaylarda herzaman anne / babaya doğruyu söylemeliyiz vs diyor . Yani çikolata bir örnektir tabii genelleye bilirsin sadece istediğini elde etmek için şansını deniyor ve bence dönemsel bir durum tabii herzaman doğruya yöneltmek lazım suçlamadan yargılamadan kizmadan
nurelem antropologanne canım bilincinde olduğunu zannediyoruz ama işte bilincinde değiller, onu farklı bir şey zannediyorlar 😀
antropologanne EmineYilmaz Saglikla büyüsün minik kuzucuk 💜 Kac ay var aralarinda ? Cokmu zor 🙈 Zira bu ara kafamda bir ikinci cocuk fikri dolaniyor 🙈😂
EmineYilmaz antropologanne vallahi zor çok zor kolay diyene inanma fena zor bshshs tam 3 yaş 2 ay var ama zor 😂
Nurcan03 antropologanne valla çok üstünde durmadılar. Olabilir böyle şeyler dediler. Zaten onlar da çok şaşırdı kızım genel olarak uyumludur. Devamı gelseydi ona göre bizi de uyarırlardı sanırım. Ama 3-5 dakika kızımı kenarda ceza olarak bekletmişler. Genel olarak öğretmenlerinden ve yaklaşımlarından memnun olduğum için üstüne düşmedim. Bu arada ben Hollanda’dayım. Genel yaklaşım olarak daha rahatlar onun etkisi de var. Öbür türlü öğretmenin ağzından çıkacak negatif bir cümle bizi de çok tetiklendi sanırım. Arada ufak tefek hikayeler yakalıyorum ağzından. Bazen de rüyasında görüp etkisinde kalıyor galiba.
antropologanne Nurcan03 Öbür türlü öğretmenin ağzından çıkacak negatif bir cümle bizi de çok tetiklendi sanırım. A Ben o gün telefonda konusurken arkadasima anlatmistim. O kadar ic karartici yorumlar yaptiki, o tetikledi benide. Kafamda onun soylediklerinin etkisiyle cok buyuttum.
Nurcan03 antropologanne muhtemelen. Çok üstüne düşmeyin. Çocuğunuz muhtemelen zeki onu biraz oyun gibi görüyor. Ne kadar bu konuyu büyütürseniz eksi dönüşü daha fazla olur. Bir de bilmiyorum ya bazıları negatiften besleniyor. Bayılıyorlar böyle moral bozmaya. Çocuk ya altı üstü üç yaşında çocuk. Daha bebeklikten çıkalı bir yıl olmuş. Biz ebeveynler bazen fazla abartıyoruz. Ben de yapıyorum ondan biliyorum.