antropologanne Oglum 4 yasinda yeni basladi bu yalan olayina. Yani o kadar da dikkat ettik ki, bir sey oldugun da “yalan soyleme” yerine “ dogruyu soyle” dedik hep ona ragmen bir sekilde ogrenmis. Daha cok, tabagindaki daha bitmeden bitti diyor, okulda uyuduysa uyumadim diyor. Yalanla hic hir sey yapmadik, en sevmedigi sey de olsa gunlerce anlatarak bilincli bir sekilde goturduk sevmedigu o seye ama yine bir sekilde ogrendi. Ilginc gercekten.