Hnddd KubeyHatun Emzirirken o bardağı ne kadar boş birakabilirsinki bence çok yanlış düşüncen almak kadar vermesi de zor
Hnddd Ydln Keşke benimde gitse 🫣 hicbirsey anlamasam 😁 gel yer değiştirelim bende yiyip.yiyip kilo almamak istiyorum valla
KubeyHatun Efomm Olma. Kocamın kucağına oturdum dün. Kemiklerin batıyor diyerek ahh’ladı. Bu çok ağırsın, üstümden kalk demek gibi bir şey 😃😃😃
Hnddd KubeyHatun Yemeyince süt azalmiyormu yada kalitesi düşmüyormu ? Ben hicbi zaman çok yiyim çok sütüm olsun demedim ye diyenlere de aldırış etmedim ama aciktigim zamanda aman bardağı boş bırakayım zayifliyayim demedim emzirdigim için. Teşekkürler
Polannem Hemen şurda yerimi alayım. 47 kiloyla hamile kaldım 56 yla doğuma girdim şu an yine 47 yim. Doğumdan sonra kilo popo göbek kalır diye nasıl da ümitliydim oysa 🤷🏻♀️ önden bak dümdüz arkadan bak yine dümdüz🙄 acilen kilo almam popo ve göbek yapmam lazım 😂 söyleyeceklerim bu kadar 😂
gulcincelebi_ Bende aynı durumdayım valaha 48 le hamile kaldım 63 le doğurdum ve ilk defa kendimi kilolu gördüm beğendim böyle kalırım inşallah diye dualar ettim sonuç 50 kiloyum herkesin bizde senin gibi olsaydik keşke 10 tane doğururum demesi kocamın ünlülere mi özendin az kilo al demesi canıma yetti valaha.
SelinLidya Hemen ben de katılayım , 53 ile hamile kaldım 75 ile doğuma girdim ve şu an 51 kiloyum . Hepsi gitmeseydi iyiydi , ben de kilo almaya çalışıyorum 🫣 Kurudum resmen 😬 Tavsiyeye benim de ihtiyacım var 🤭
Ydln gulcincelebi_ ya işin kötü tarafı dediklerinin doğru olması Gerçekten çocuk gibi görünüyorum Tayt giysem çok zayıf duruyor Pantolon giysem içinde boş duruyor
gulcincelebi_ Ydln Doğru canım kıyafetler emanet gibi oluyor. Gece yatmadan önce yemek yemeyi dene makarna ve ekmek ye ben öyle yapmaya başladım
1Yigit-emir1 8 yıl önce 47 kilo ile nişanlandım iki sezaryen doğumum var ve hala 47 yim ilk dogumda 52 kilo ile doğuma gittim şuan 50 olsam şükür diycem geçen hafta diyetisyene gittim ama uygulayamiyorum
1Yigit-emir1 Ydln diyet listesi verdi foto paylasmayi bilsem paylaşırdim gece 10 a kdr ara öğün var ama hepsini yiyemiyorum tabi