Ydln
Dün ablam seni bizim diyetisyene götüreyim dedi
Ben kendimi 43 45 sanıyordum dışarda öyle çıkmıştı
Ve gidince şok geçirdim
41 kilooooo🤦
Yok olmuşum resmen
Diyetisyen bak sana liste veririm ama uyman lazım kilo almak kilo vermekten daha zor. Evde sen biraz dene dedi
Smoothie yap bebe bisküvisi kuru yemiş muz vs dene kendince kan tahlili ver tiroidin hızlı çalışıyor olabilir değerlerine baktır mutlaka sonra baktın kendi çabanla olmuyor o zaman gel dedi
2 gündür eşim aşırı yoğun bir smoothie yapıyor aman Allahım mide alışkın değil zorla içiyorum heee tadı çok güzel ama yoğun 1 bardağı 1 saatte içiyorum anca
Size de yazayım
Süt
Muz
Ceviz
Bal
1 tane bisküvi burçak veya bebe bisküvisi
Bitter çikolata
Bunları rondadan geçiriyor ve içiyorum
Bakalım her gün yapcam diyor eşim ama her gün içersen şeker koması geçireceğim 😅
Ama acil kilo almam lazım diyetisyen 41 i görünce ne bu yok artık dedi 🤦
Ve giydiğim hiçbir şey yakışmıyor odun gibiyim
Oğlumun da ablası gibi gözüküyorum gören beni çocuk gelin çocuk anne sanıyor 25 yaşında olduğumu duyunca da inanmıyorlar 😅
Gören herkesin çok zayıflamışsın demesi midemi bulandırıyor zaten memnun değilim çocuğumu taşıyamaz haldeyim bide insanların boş konuşması. Veya aamaaaaan zayıfsın daha ne demesi. Yav her şeyin fazlası zarar
Kilonun azı da fazlası da zaraaaaar