Belinaytuana çok silik bir çizgi var gibi ama biliyorsun ki 10dk geçtikten sonra beliren hiçbir çizgi dikkate alınmaz. 10dk geçmeden de göründü mü silik çizgi? Eğer gebelik varsa da çok çok yenidir. İster kan ver ama kanındaki değer de 10larda olur bence. Doktor bir süre geçtikten sonra tekrarlatmak ister. Ben böyle silik gördükten sonra üst üste birkaç gün sabahları testi tekrarlamıştım ve gittikçe belirginleşti. Hayırlısı olsun varsa da yoksa da ☺️