Belinaytuana TheLatte AA öylemi sağlık ocağına vermeyi düşünüyordum ben hastane uzak gelir şimdi bana
TheLatte Belinaytuana evet kapalıdır bugün . Yarın sabah erkenden gidin öğleden sonra kan almıyolar genelde .
seherskr Belinaytuana bende gördüm var silik çizgi hamile olabilirsiniz ama daha çok yenidir . Rabb’im isteyen herkese nasip etsin 🤲
Seda23Yusuf Valla bende gördüm sanki yaa piskolojik mi yoksa diyecek ama ne bilim hafif var gibi bide değer 12 çıktı diyor ilk ne zaman kan verdin
AnnaKarenina_ Belinaytuana ben gördüm hayalet çizgiyi ama en güvenilir olanı kan vermek bence bi baktır
Belinaytuana AnnaKarenina_ bugün sağlık ocağına gidecektim ama kapaliymiş 1 Mayıs miş bugun yarın artık
Smry Belinaytuana bence kan verme ama testi yeniden yap benim ilk yaptığım teste böyle soluk çıktı aradan bir kaç gün geçince yaptım bu sefer tam çıktı. Ama işte bazılarında bu çizgi çıkıyor silik şekilde kan da çıkmıyor. Benim tavsiyem o. Burda kimse bilemez bunu
Belinaytuana HurremSultannn adetim 2 gün geçti ilk hamileigimde 5 gün gecmişti çok silikte olsa çıkmıştı