Belinaytuana <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/04/30/SDouH.jpg” alt=“SDouH.jpg” border=“0”> kızlar testim bu s3kilde ilk hamileligimi öğrendiğimde hafif daha belirgindi ama ben mi yanlış görüyorum bilemedim yarın kan testi vermeyi düşünüyorum adetim bittikten 14 üncu güne kadar ilişki oldu sonrası yok testte çıkmayıp kanda çıkan da varmı acaba aranızda 🤔 testin de içini çıkardım korona olduğumdan beridir gözlerim iyi görmez adetim de bir gün geçti
joyfulmom Belinaytuana bende kuruma çizgisi çıkmıştı ben hamileyim sanıp kan vermiştim yoktu istemiyordum zaten. ama sizde hiçbir şekilde çizgi göremedim yine de kan verip emin olabilirsiniz
Nltka Bende gördüm . Kızımda böyle bir test yaptım gözle asla görülmeyen ama var olduğuna yemin edebileceğim bir çizgiydi 😂 şuan iki aylık emzirirken yazıyorum
Nltka Belinaytuana hayır geçmemişti adetim ama değer o kadar düşüktü ki doktor üç gün sonra tekrar bakalım dedi atıyorum 5 üstü hamilelikte benim değer 12 15 gibi birşeydş