tatlisert sorma ya dogor doğmaz et ğibi oldu sanki yanmış çok ağlıyordu gece gündüz uyuz olduğunu da bilmiyordum kabullenmedim şahsen göz göre göre bir ay cektirdim o acıyı alerjik sandım alerjik kremleri maması tedavisi gördü bak yok sonra uyuz olduğunu öğrendim 15 günde geçti o yaralar ara ara tek tük çıktı ilanları devamlı kullandım geçti kaşıntı oldu sonra bizden gidince ondanda otomatik olarak gitti