Selen1234 bende ilk kafam kaşındı kepek sandım sonra vajinam deli gibi kaşınıyodu ağda falan yaptırıyorum gidip mantar falanmı bulaştı acaba dedim bebeğim şuan 6.5aylık 1ay önce ramazandan önce oldu bunlar işte baktım bebeğimin karnında sanki çizik çizik izler var hemen aklıma uyız geldi dra götürdüm bebemi bu arada memelerdede kaşımtı yapıyo dr uyız dedi ilaç yazdı ama ben sürekli ütü falan yaptım kurutma makinesi bile aldım sırf kurtulmak içün ve her gün evi süpürdüm sildim sirkeli suyla banyo yaparlende sirkeli su ve kükürtlü sabun kullandık bizim yeni başlamıştı hiç izimüz yoktu Allah tan erken farkettik hemen geçtü sende şüpheleniyosan dikkat et bak bazen 1 2sene sürüyomuş Allah korusun önlemini erken al