Mehmetmoms
Bu Tv karşıtlığı ne ben anlamıyorum, hepimiz dört dörtlük mü büyüdük.
Önceden otizm mi vardı?
Sabahın köründe annelerimiz babalarımız uyurken geçerdik karşılarına izlerdik.
En yakın şekilde atari oynardık.
Hiç kimse istemiyor koymayı ama bu yorumu yazarken bile kullandığınız teknolojik bir ürün.
Teknolojiden ne kadar uzak tutabilirsiniz çağda.
El kadar çocuk kötülük yapmayın diyorsunuz da biraz empati kurun belki durmuyor, belki gerçekten huysuz bir bebek hiç birimiz iyi demiyoruz ama yapacak bişey yok.