Pattiz 1prenses1prens_ 4 ay 5 gunluk sürekli çığlık kıyamet bağırıp duruyor 😂 sırt üstü yatirinca direkt yüz üstü dönüyor ama sadece sağ tarafından dönüyor soldan dönmüyor henüz. Elleri hiç durmuyor sürekli bir şeyler yakalamaya çalışıyor, emzigini tutup çıkartmayı öğrendi , çıkarıyor sonra bağırıyor sanki ben alıyorum ağzından 😂 Uykuya geçişte çok zorlaniyor bundan 1 hafta önceki gibi pat diye uyumuyor 🥲
1prenses1prens_ Pattiz aynı vallahi emzigini çıkarıyor sonra ağzının yolunu bulamiyor sinirleniyor 🤣🤣
1prenses1prens_ Pattiz beslenmesi nasıl.? Biz sadece mama kullanıyoruz süt alerjisi vardı. Şuan normal mamaya geçmek zorunda kaldım. 1 aydır sma comfort kullanıyorum ek gıdaya da geçtik
Pattiz 1prenses1prens_ ben sadece emziriyorum belirli bir saati yok ne zaman isterse o zaman emziriyorum geceri de 2 3 saatte bir uyanıyor o zaman emziriyorum
Tbmstf 1prenses1prens_ bizde 4 ay 18 günlüğüz. Gündüz uykuları çok kısa ve sürekli emerek memede kalarak geçiyor 😒 uyanınca kitap okuma, oyun halısında oyalanma biraz derken hop uyku daha sonra odalarda gezme karşılıklı sohbet özellikle ben iş yaparken çamaşır katlama vs sürekli konuşuyorum 😅 sağa sola dönebiliyor ama tamamen dönme gerçekleştiremedik 😄 ne bulursa ağzına götürüyor dişe hazırlık sanırım. Yüzüstü sıkılana kadar duruyor ama genel de karşısına oyuncak falan koyuyırum daha uzun kalıyor. Bu ayda sanırım ilgi çok fazla bekleniyor😅
Bugleminannesi28 1prenses1prens_ aynen kuzum bildiğin emekliyor bir dk ayrilamiyorum fare gibi heryeri dolaşıyor şimdiden heryer dağılmaya başladı🤣
KumsalAda2 Bugleminannesi28 benim bebeğim 4 ay 11 günlük yüz üstü yatırdığımda ayaklarıyla kendini ittirmeye çalışıyo ama dönmüyor henüz ne zaman emekler acaba yaaa
Bugleminannesi28 KumsalAda2 değişiyor canım bebeğimi gören kimseye söyleme çok erken emeklemeye başlamış çok erken yürür diyorlar bebekle alakalı birşey her bebeğin gelişimi farklı benim bebeğimde dediğim gibi 4 aylıkken yüz üstü yatırdığı da kendini ittirmeye çalışıyordu ama gidemiyordu şuan tam 5 aylık evin her yerini dolaşıyor takir takir gözümü bir dk ayiramiyorum ama arkadaşlarımın cocuklari biri 7 aylık biri 8 aylık emeklemeye başladı
Bugleminannesi28 KumsalAda2 hayır sadece destekledim kendi azimliydi asla uzanmak istemiyordu 3 aylıkken oturmaya çalışıyordu hep kendini dik konuma getiriyordu şuan 5 aylık desteksiz uzun süre kalabiliyor destekledim oturmasını 4 aylıkken emeklemek istiyordu ittiriyordu gidemiyordu yatirsam yatmiyordu hep dönüyordu bir dk bile durmuyordu illa emekleme pozisyonuna geçiyordu bende aktivite yaptırıyorum karşısına oyuncak koyup ona doğru gelmesini sağlıyordum çok azimliydi şimdi hem desteksiz oturabiliyor hemde emekliyor doktorumuz da bu bebeğin gelisimiyle alakalı bebeğinizin hevesi varsa destekleyin hevesini kırmayın basarsın diyordu
Antalya07 Benim oğlanda 1 hafta sonra 5 aylık olacak, şuan devamlı dönmek istiyor yere yatırdığımda dönüncede huysuzlanıyo, günde 3 defa uyuyo bazen kısa bazen 1 saat , bu arada desteksiz mi uyutuyosunuz kızlar desteklimi uyuyo bebeleriniz
KumsalAda2 Bugleminannesi28 çok güzel maşallah benimki de desteksiz oturuyor mama sandalyesinde falan duruyor seviyor
Bssraa2 1prenses1prens_ benm bebeğim de gündüz uykusu yok gecede geç saatte uyuyor tam dalıp uyuyana kadar on kere uyanıyor emerek uyumaya alıştı bu aralar biraz emziriyorum gözler kapanıyor hemen ayağıma alıp sallıyorum direk sallamayı istemiyor uyumuyor :) evet sadece emziriyorum ilk başlarda mama verdim ama doktor bıraktırdı bir de küçük doğdu bebeğim şuan aylıklarına göre kilosuda az o yüzden sık emzirmeye çalışıyorum
Bugleminannesi28 NiLDeRiN evet eğitim veriyorum eğitimi arkadaşımdan aldım kendisi bizzat serfitikali ama benim serfitikam yok cevreme verecem minik ücret karşılığında diyince bayağı bir eğitim aldım kendisinden. Arkadaşım ve kuzenimin çocuklarına ücretsiz deneme yaptım ve başarılı oldum kendi bebeğimde de başarılı oldum şimdi sayfam var ordan veriyorum bir kaç kişiye başta bende karşıydım ama gerçekten rahatlık 🤣🤣🤣🤣
Bssraa2 Akca28 evet bu aralar benim bebeğimde hep ellerini emiyor doktorlar müdahale etmeyin emsin diyor ben de karışmıyorum bebişlerin 4.ay gelişimi bu şekilde sanırm 🌸🥰
Mumugullu Benimde 5 ay 8 günlük bebeğim var daha dönemiyor deli gibi kahkaha atıyor başkasının kucapındayken beni gördüğünde ağlamaya başlıyor oturmaya başladı ek gıdaya başladık ama geceleri saat başı ağlayarak kalkıyo sebebini hiç çözemedim uyku konusunda mutsuzuz 😞
NiLDeRiN Bugleminannesi28 evet gerçekten öyle bende eğitim almayı düşünüyorum 5. Ayı bekliyorum. Sayfanızı yazarsanız incelerim bende fikrim olur . 4. Ayda uyku gerilemesi oldugu için eğitime başlamıyorlar. Ücretiniz ne kadar acaba sizin eğitim kaç gün sürüyor bilgi verebilir misiniz