1prenses1prens_ yorumlarınızı biraz bilgisizce buldum otizm doğuştan olan bir şey değildir, çocuğunuzla ilgilenmeyip sadece tv karşısına koyarsanız kimseyle iletişim kuramaz körü körüne televizyon aşığı olur sadece ona bakar, ben bakamıyorum falan diyorsunuz da çocuk yaptıysanız bir zahmet de bakın durmuyorsa duracağı aktiviteler bulun mesela sizin önceliğiniz çocuğunuz değil mi yoksa eviniz temizliğiniz falan mı? Kimse tvden tamamen uzak tutun demiyor ama bebeğiniz çok küçük daha şimdiden çok erken üzüldüm bebeğiniz için açıkçası umarım bilinçlenirsiniz.