Yusufff-41 vallahi aynı sekilde benle o damlayla buldum çözümü. Şu anda 3 aylık kızım, 2 aylık oldugunda sancılarımız ağlamalarımız inanılmazdı neler denedim neler verdim kaç defa doktora götürdüm. Öncelikle zinco, biogaio, nurse harveys damla, nbl probiyotik, bigaio probiyotik bu damlaların hepsini kullandım ama yok asla düzelmedi kızım hiçbiri iyi gelmedi ama yinede veriyordum. Kimyon içiyordum o kimyon çayından bile verdim kızıma. Kızımı hem emziriyorum hem mama veriyorum aptamil, hipp, golden goat bu mamaları denedim değiştirdim. Kızımı götürdüğüm 3 doktorda inek sütü alerjisi dedi yediklerime dikkat etti ama asla tam anlamıyla geçmedi. 2 dir alerji maması veriyolar onu deniyorum ilki aptamilindi ama hiç iyi değildi cok acıydı kızımın kakası değişmişti. Ta ki 10 gün öncesine kadar yine doktora götürdüm ve yine inek alerjisi dediler ve evolvia rp mama verdiler bunu deneyin ve inek sütü içeren bütün her şeyi yine kes dedi doktor. Kullandığım bütün damlaları söyledim ve doktor hepsini kesiyorsun hiçbirini verme dedi. Bizede relamax diye bi damla verdi aynı relactaz gibi. Onu kullanmaya başladıgımızdan beri cocuk düzeldi şükürler olsun, ki doktor bana inek sütü içeren şeyleri tamamen kes demesine rağmen ben tam anlamıyla kesememişken. Yani verilen mamada bir öncekine nazaran daha iyi ama kesinlikle bu kadar azalmasını sağlayan öncelikle o kullandıgım bütün damlaları kesmem ve şu anda verdiğim damla. Neden derseniz ben cocuga doktorumuz bize kullan demeye başladıgından beri çocuğa iyi gelmese bile probiyotiktir falan hep verdik ama aslında bunu vermekte cok iyi değil cünkü probiyotik bir yandan bağırsak florasını bozup daha cok çalıştırdıgı içinde çocugu rahatsız edip gaz yapıyordu yani ben cocugun artık bağırsak seslerini duyuyordum. Bunların hepsini bıraktım. Ve verilen damlada gerçekten cocukta laktozu sindiremediği için oluşan gaza da iyi geldi. Ha hala gazı yok mu var ama cocuk krize girmiyor ve daha rahat gaz çıkartıyor. Bir de kiraz çekirdekli kemeri öneririm. Onuda aldım karnı ağrıdıgında sancısı oldugunda sıcak tuttuğunuzdada çocuğuma iyi geldiğini farkettim. Yani bencede cocuguna ne yapsa iyi gelmeyenler bir de bunları denerse belki çözüm bulabilirler zaten her şeyi deniyoruz. Bundan beri bizde gerçekten baya rahat ettik