Reyyan23 malesef yapılacak şeyler sınırlı ve bazen hiçbir işe yaramıyor. Ayaklarını sıcak tutmaya özen gösteriyorum, her bez değişimi öncesi ya da emzirme öncesi mutlaka karnına ve ayak tabanlarına zeytinyağıyla masaj yapıyorum, kundak yapıyorum baze. İzin veriyor bazen vermiyor, kiraz çekirdekli kemerler var onlardan kullanıyorum çok sıkıştığı zmaan. Birçok gaz damlası denedim, sab simplex metsil nurse harveys şurup ve damlası zinco en son mommys bliss biraz daha hafifletti. Diğerleri işe yarasa bile bir hafta sonra etkisini kaybediyordu ya da sancısını tamamen artırıyordu
Biogaia ve mommys bliss kullanıyorum biraz daha iyi şükürler olsun. Bazen çok iyi oluyor haftanın bir ya da iki günü falan onun dışında kalan günler full ağlamalı ve uykusuz geçiyor gecesi gündüzü özellikle pik yaptığı zamanlar gerçekten çok zor oluyor. Kızım 2ay 23 günlük. İnşallah 3 ya da 4 ayında biter