Biz henüz 17günlüğüz ve 1haftadır gaz sancısı çekiyoruz, biogail ve nurse harvey damla beraber kullanıyoruz ama sanki pek etki etmiyor, sürekli kendini kasıyor, ıkınmaktan helak oldu yavrum.. pek ağlamıyor ama husursuzluğu ne onu ne bizi uyutuyor. Bezini açımca kendim gaz hareketleri yaptırıyorum bacaklarına, karnına masaj yapıyorum ondan sonra gazla beraber kakasını yapıyor, ne zamana kadar sürecek bilmiyorum, bunlarda kolik bebek belirtileri değil mi? Kiraz çekirdeği kemeri alacağım şimdi onu demeyeceğiz