K2C2 bazen saglık ocagı doktorlarının doktor olmadıgını düşünüyorum, sagdan soldan boyle sacma sapan yorumlar duyuyorum çünkü. İtibar etmeyin cok alakasız seyler, benım bır akrabamın bebegı folık asıt eksıklıgınden beyın gelısımı olmadı dogdu fakat kafatası tam olusmamıstı. 1 ay yasadı. Ben bır gun bıle aksatmadan düzenlı kullandım folbıolu bebegım 7 aylık olacak gayet saglıklı cok şükür. Ayrıca bıyolojı ogretmenıyım folıl asıtın hamılelıkte onemını ben biliyorum ama saglık ocagı doktoru nasıl bılmıyor hıc anlamıs degılım. İçinizi ferah tutun