K2C2 nazli-06 kan ilacı demişken sağlık ocağı 2 aylık bebeğime kan ilacı verdi henüz kullanmadım ama erken değil mi bebeğim henüz 2 aylık
nazli-06 K2C2 aaa nıye kı 4 aylık başla dıyor tüm doktorlar. Bence doktorunuza sorum 4 aylık başlanıyor. Kan tahlılı fılan yoksa nıye başla demıs kı acaba
Mavisell K2C2 merhaba ben kullandım bebeğim suan 10 aylık gayet sağlıklı bunlarla kendinizi üzüp yıpratmayın
K2C2 Mavisell benim de bebeğim 17 aylık oldu çok şükür şu an gayet normal bir bebek inşallah da hep sağlıklı olur ama tabi ara ara aklıma geliyor cevabınız için teşekkür ederim
VahsiKelebek_ K2C2 valla bana hamilelikte doktor verdi bir tabletini bile tam bitirmedim gencim saglikliyim niye ekstra bide folik asit içeyim yani. Üç beş tane içtim bebeğim dört aylık hala duruyor evde bitmedi