MH2022 canım benim. öncelikle annesin ama her şeyden de önce insansın. hepimizin böyle anları var ben hiç yaşamadım diyen anne yalan söylüyordur. Bebek büyütmek çok zor, hele derdini sıkıntısını sadece ağlayarak anlatmaya çalışan, bulmaca gibi çözmeye çalıştığın bulamadığında bunalmışım yetersiz hissettiğin. destek arayıp bulamadığın zaman da bebeğine tahammülünün kalmadığı olabilir. bebeğini bırakabilecek bi yer bulursan 1 aaat de olsa ayır kendine, sana iyi gelecek bir şey yap, eşler maalesef böyleler anlamıyorlar bir elin parmağını geçmez 100 adam getirsek eşine destek olan onu dinlendiren anne gibi beneğine bakım veren.. Onun için hepsi normal, sadece şunu unutma. Bize zor ama bebeklerimize bin kat daha zor her şey.. büyümek çok zor onun açısından bakmaya çalış sadece