Asyams MH2022 Kiz benim bebegim 8 aya gelene kadar gece 1 kez uyaniyordu simdi 1 aydir 7-8 kez uyaniyor napayimmm 😔😟gece kiziyorum yat uyu diye duymuyo gerci ama😂
MH2022 Hepımızden Allah razı olsun anladığınız için anlaşılmak bile iyi aslında eşim sakin yardımcı ama çocuğa kızınca oda bana kızıyor haklı aslında anlamıyor diyor ama işte sonrada böyle saatlerce ağlıyorum üzülüyorum neden diye
Poly-ana MH2022 Ay ben oğlum bir aylıkken gece çok ağlıyor diye uyku semesi it demiştim djdjdj ve öyle bir kelime lügatımda bile yok aslında bir anda çıktı ağzımdan sonra ağlamıştım minicik bebeğe it mi denir diye kddkdkdk
Merve0227 MH2022 diş ve atak dönemi olabilir canım geçiyor hiç merak etme ne kadar yorulsanda pozitif kalmaya çalış senin negatif enerjiden bile etkilenip meme reddi yaşıyo olabilirsin bebekler bazen bu süreçlere girebilirler bol bol ten teması yap havalar ısınıyor artık ikinizde çıkarın kıyafetlerinizi öyle emzirmeyi dene ayakta emzirmeyi dene yürürken veya kucağında sallarken ama mutlaka pozitif düşünceler içinde olmaya çalış lütfen Hepsi geçiyor gerçekten merak etme sadece minicik sabır gerektiriyor
blue5 MH2022 gececek insallah atak zamani boyle oluyor.linclenecek birsey yok uzulmeyin. Birakicaginiz biri varsa birqz disari cikmak size iyi gelebilir.
simgekaya MH2022 kimsenin linclemeye hakkı olduğunu düşünmüyorum. Bizlerde insanız ve anne olduktan sonra sorumluluklarımız kat ve kat artıyor. Aslında sinirin bebeğine değil çevrende seni anlamayan yardımı olmayan insanlara ve çocuğu susturamadifin için kendine sinirleniyorsun. Bizimde nefes almaya dinlemeye hakkımız var. Evet çocuk ağlayınca insan kendinle savaş veriyor çok iyi anlıyorum seni. Dilinden anlayamıyor ne istediğini cozemiyoruz bazen bunların hepsi çok doğal şeyler . Hiç ağlamayan bebek olur mu? İllaki geçecek bu zamanlarda sadece sabretmek gerek .
anne-tospik Biri 20 aylık biri 3 aylık iki bebeğim var… Diyeceklerim bu kadar☺️ Şaka bir yana geçiyor, sizden de gidiyor tabiki… Ama sağlık olsun yeter ki hep bunu düşünün🙏🏻 Ben yaşanan büyük depremden sonra yeter ki sağlık olsun. Halledilir diyorum…
Biz3kisiyiz_ MH2022 her annenin zorluk yaşayacağı zamanlar vardır benim de tam tersiydi doğduğundan beri günde 2 saat uykuyla dolaşıyordum gazlı alerjik bir bebekti ve tek baktım eşim yardımcı oluyordu tabi ama işten gelince o çocuğa bakardı ben evi hallederdim hiç durmuyordum çok bunalmistim psikolojik olarak çökmüştüm geçmez sanıyordum 7. Ay da şükürler olsun düzene girdi şuan 10 aylık 🙏 sizinde 6. Aydan sonra başlamış geçer elbette hiç üzülmeyin üzmeyin 🙏
Gamzesa Bebek sizin gerginliginizi hissedip daha çok ağlar huzursuzlanir eşiniz yardimci oluyorsa 5 dk bile olsa ona bırakıp nefes alın ama kızıp bagirmayin aranızdaki bağ zedelenir boşu boşuna hiç bir bebek ağlamaz bir derdi vardır muhakkak ve tek güvendiği sizsiniz elinizden bişey gelmese bile sarılarak ona destek olmaya çalışın bence benim kızım da dogdundan beri tek başına 1 saat uyumaz sabah uykulari resmen yok tuvalete bile çoğu zaman kucağımda gittim kaç kere büyüdükçe düzelecektir ama anneniz akrabanız vs varsa onlardan da destek alabilirsiniz yalnız degilsniz bunu yaşayan bir çok anne var kendinizi öyle motive edin bence☺️
Birannisbirbebis MH2022 büyüyor annesi ataktır diştir etrafı merak ediyordur linçlenicek bişey yok oğlum 1 yaşında valla bazen ağlıyorum ne yapıcam diye çok normal zor ama sabır sabır sabır 🙏🏻☺️
Sadeturkkahvesi MH2022 ya bişey diyimmi benim oğlumda doğduğundan beri hep zordu bu saydıkların hergünümüzdü şuan 19 aylık ama şuan anlıyorumki ogünler iyi günlerimmiş😀
unemere MH2022 meme reddi yaşıyor olabilir. Bebeğinizi yatırın üzerine eğilerek emzirmeyi deneyin internette de var o pozisyonlar. Sizi çok iyi anlıyorum benim bebeğimde 2 aylıkken başladı meme reddi 8-9 aylık belki yaşına yakın zamana kadar anca geçti. Çok zorlu süreçlerdi ama geçti şükür. Bir de biz stres yaptıkça bebekler de etkilenip daha da çok huysuz oluyorlar. Eşinizle konuşun yarım saatte olsa kendinize vakit ayırın çok iyi gelicek 🤞🏻 Doğum yaptığım günden beri uykusuzluktan bacaklarım 7/24 sızlıyor bebeğim paçamdan ayrılmıyor hiç bir şeye yetişemiyorum ama biliyorum ki en en en fazla 4 yaşına kadar sürecek bu zorluk. Zaman çok hızlı geçiyor sonra bu hallerini özleyeceğiz onun için bol bol öpün koklayın sevin 🤗🌸💕
Bianneninhayati17 MH2022 öncelikle meme reddi yaşama sebebin stres yapman olabilir kızım küçükken bende de aynı sorun oluyodu eğer moralin bozukken emzirmeye çalışırsan bebek olduğuna bakma herşeyi hissediyorlar senin stresin üzüntün bu yüzden emmek istemeyebilir derin bi nefes al ferahla öyle emzir dua acabilirsin telefondan herşeyden önce sakın ol herşey geçicek dış cikariyo olabilir
Beemom MH2022 seni rahatlatayım o zaman bebeğim 6 buçuk aylık doğduğundan beri bir kere memeyi uyanıkken almadı hep sallayarak emzikle uyuttum öyle emzirdim mama biberon vs de yok ona rağmen meme reddi yaptı çok zor bi durum ama geçiyor çok şükür on beş gündür falan uyanıkken almaya başladı biraz sabır gerekiyor
mertinannesi__ MH2022 sadece 1 haftada bu hale geldiyseniz durum vahim bizimki doğdu doğalı ne emer ne uyur hep huysuz alışmaya çalışın bu duruma da diş huysuzlugu olabilir yada huyları değişiyor zaman zaman atak fln ..
MH2022 mertinannesi__ Belkide hiç alıskın olmadığım için bu hale geldim bende istemiyorum kendimi böyle görmek bi daha bağırmak istemiyorum o ağlarken içim parçalanıyor onunla ağlıyorum hersey düzelecek yalnız degılim en azından
Portologg MH2022 inanki bu söylediklerini hergün yaşıyorum 🤦🏼♀️ benimki 2 tane bide Allah yardımcın olsun disse ben mor jelatinli bir jel kullandım hic zorlamamisti beni artık jel mi iyi geldi sureci rahat mi atlatti bilemiyorum çok zor valla canim bir de zor deyince millet sağlıklı olsunlar da falan diyor tamam saglikli olsunlar tabi ama bu benim yorulmicagim anlamina gelmiyor ki 🤷🏼♀️
mertinannesi__ MH2022 evet yalnız değilsin bizde ayni durumdayız böyle düşün bu günlerde geçecek inşallah hepimiz insanız işte çok bunalirsan kendini sakinleştirmeye çalış dua oku🌸🙏
MH2022 Herkes linclemeden moral verdi hepınizden Allah razı olsun umarım hersey güzel olur herkes için çocuklarımız iyi olur çocuk bu illa hersey mükemmel gitmeyecek ben alıskın olmadığım için bunaldım daha sabırlı davranmaya çalışıyorum sakin kaldıkça oda rahatlar umarım 🥰🙏🏻