MH2022 Bunları hissetmen çok normal canım kimsenin linclemeye hakki yok kimse mükemmel anne falan da değil, desteksizlikten hep bunlar eşinde anladığım kadarıyla çok anlayışlı biri değil olsa bu kadar olmazsin, bende bu arlaar bunaldım ve kizimla esimi.yolladim kafami dinlemek istiyorum diye yani cok anne yaşıyor bunu yasamayanlarin ya cocugu sakindir yada.destegi vardir emin ol