Eslimebrar inkansız tıpta bile yeri yok o aylarda cıkması😀 benim kızımda 3 aylıkken cıkıyoe die doktora gittik doktor imkansız dedi dediğide oldu cok salyalandı kehribar aldık cok işimizw yaradı ilk dişinide 6.5 aylıkken cıkardı şuan 10 aylık 4 dişimiz vae iki üstte iki altta 🥰ü