Eslimebrar erken çıksaydı nasıl olurdu bilmiyorum ama bu zamana kadar huysuzlanma diş belirtisi sancısı falan çekmedik çok şükür sadece son diş patlamasına yakın memeyi ısırma yapiyordu ateşi falan çıkıyordu yemek meme falan yemiyordu.bu arada dişten önce emekleme sürünme ilk adımları yapmaya başladık