30undabiranne ya bence yaşından dolayı da olabilir 2 yaş sendromu diyorlar ya, itiraz etme, kendi dediğini yapmak isteme vs. Açıkcası ben ondan da korktuğumdan beklemek istemedim şimdi sakinken laf dinliyorken yapayım dedim. Gördüğüm kadarıyla 1,5 yaşından sonra bu bebelere bi haller oluyor. Beklemedeyim ben de 😅