Liliii 30undabiranne evet hallettik çok şükür 🙏🏻şimdi de gece beslenmesini bırakmaya çalışıyorum. Neden sürekli bişeyleri bıraktırmaya yaptırmaya çalışıyoruz vallahi yıldım😂