30undabiranne ben sormamayı tercih ettim anneanne babaanne falan biraraya gelince sürekli soruyolar çocuğa onlarada kızıyodum🙈 çok sabır istiyo her çocuk bir değildir tabi ben zorlandımhözümün içine baka baka alayına yapması , tuvalete gitmemesi falan sinirlerim bozuldu ve inatlaştım bende şimdi farkediyorum. İnatlaşmayın ve kızmayın bikaç gün salın bakalım inşallah yeniden düzelir