minikoglummmmm Lossehelin ama canım bak onun bir beklentisi olmuş topraktan geri götürmesi gerek miş benim bir beklentim yok toprağa karşı bir inancım yok sadece almak istiyorum
Lossehelin minikoglummmmm ama sizinde yazdıklarınızdan anladığımbir beklentiniz var almam gerek bir durum var diyorsunuz yanlış mı okudum
Dondurmalikahve minikoglummmmm Kadın güzelce söyledi demek ki bilgisi var diyip teşekkür etmek yerine tuhaf cevaplar veriyorsunuz. Din görevlisinin hocamızı verdiği cevapta aynı doğrultuda
Mazikeen [silindi] merhaba bir soruda ben sorabilirmiyim bu konuya benzer ablamı kanserden kaybettik saçları çok güzel uzundu kemoterapi görürken saçlarını örgü yapıp kesmişti yaşarken kestikten 2 sene sonra vefat etti saçı duruyor bunun bir sakıncası var mı acaba
[silindi] Temmuz1 Mazikeen Balkizinannesi_ bir önceki açıklamamda sorunuzun cevabı var güzel kardeşim. Allah rahmetiyle muamele etsin, cennetinde sizi bir araya getirsin 🤲🏻❤️
Tuba_engn minikoglummmmm Ne demek istediğinizi anladım. Bazı duyguları maalesef anlatamayız. Hasretlik çok zor heleki bir daha asla geri gelmeyecek biri ise(Ölüm). Uzağında olduğu için böyle bir şey düşünmen çok güzel. Sonuçta toprak genelde olsa onun mezarından alınan(manevi bir anlam). Bence çok güzel bir şey. Sanki hep onunla ona ait bir. Nesne var. Bende Rahmetli ablamın battaniyesini saklıyorum.
minikoglummmmm Tuba_engn Allah rahmet eylesin Rabbim sabırlar versin evet sadece bir kere mezarına gidebildim ona dokunmak bile özlemimi gideriyor 🙏🥺
Tuba_engn Uykusuzhergeceeee Bende Rahmetli ablamın battaniyesini saklıyorum. Evlendim ve benimle. Rahmetli olduğunda en son o örtülü idi. Ve manevi olarak beni huzura eriştiriyor. Ona ait onun dokunduğu kokusunun dindiği en güzel hediye bende.
minikoglummmmm Tuba_engn yıkamıyorsunuz değilmi annemde 6 yaşında çocuğunu kaybetmiş kazada kıyafetini saklıyor battaniyesini hiç yıkamamış daha ben görmediğim ablamı nasıl özlüyorum bilmiyorum anlayamıyorum
Tuba_engn minikoglummmmm Teşekkürler 🙏 Sizinde başınız sağolsun. Ben şuan uzaktayım ailem gibi her cuma ziyaretine gidemiyorum maalesef ama öncenin için bir özlem gidermektir.
Tuba_engn minikoglummmmm Hayır hiç yıkamadım. 2005 yılda kaybettik. Genel olarak her şeyinin dağıtılmasını söylemişlerdi. Ama ben battaniyesinin verilmesini izin vermedim. Ben alacağım dedim.
Balkizinannesi_ [silindi] Annem 1 ay önce vefat etti. Annem gençlik yıllarında saçlarını kestirip saklamış baya uzun ve çok bu zamana kadar saklamış vefat edince ben aldım evime getirdim. Toprağındam da bi avuç kadar aldım evimde duruyor bi sakıncası olur mu bunların
Balkizinannesitugce minikoglummmmm bunu herkes anlayamaz keşke buraya sormasaydin canim özlem le bagdastirdinjz bunu galiba içiniz rahat olup baktıkça rahatlatacaksa yapılan şey neden zararı olsun Allah rahmet eylesin sabırlar versin
[silindi] SetenayCo çok teşekkür ederim, inanın aynı şeyi ben de sizin için düşünüyorum. Kurulan her cümle bu kadar mı kalbe dokunur 🥰 inşallah bir gün gerçekten sarılmak nasip olur ama o zamana kadar ben de size kalpten sarılıyorum 🥰❤️