Uykusuzhergeceeee gömmek için hâlâ geç değil güzel kardeşim. Tabi ki bunu yapmanız için sizi kimse zorlayamaz fakat bulunduğum konum gereği dinî açıdan uygun düşecek olanı teşvik etme sorumluluğunu üzerimde hissediyorum. Saklanan saçı sahibinin kabrine yakın yere gömme zorunluluğunuz yoktur, amaç insan uzvundan olan parçayı toprakla buluşturmaktır. Ayak değmeyen tenha bir yer bulursanız derin bir çukur kazarak gömebilirsiniz. Böylece hayvanların eşelemesiyle saçlar ortaya çıkmaz. Hatıra olarak uzuvdan bir parça saklamak yerine sık kullandığı bir eşyayı saklamak çok daha anlamlı ve dinî açıdan da çok daha uygun bir alternatif olur ❤️