Bence toprak almak yerine ,bol bol yasin oku ,Almanya’da bile olsa dua her yere ulaşır ,hem en güzeli o ,her akşam oku ruhuna hediye et .Birde mezarda konuşanlar varmış ,o da yanlış ,mezara gidince sadece dua edersin ,ölü ile konuşmak günah diye biliyorum