Ayseee60 sıkmayın canınızı böyle oldugunu bilseniz sizde yapmazdınız ama bazen cocukla hiçbir sey hazırlayamayıp elimizde olanı degerlendiriyoruz hemen zaten kötü olsa tadından hemen belli olurdu ama birdaha ki sefere hiçbir yiyecegi 2 günden fazla tutmayın dolapta özellikle ıspanak, mantar, tavuk gibi seyler. 😊